Velkommen til Hellerup Roklub

Hellerup Roklub er én af tre roklubber i Gentofte kommune. Vi har, hvad vi selv synes, er verdens bedste beliggenhed – solopgangen i øst og en fantastisk udsigt over Øresund.

Klubben optager både kvinder og mænd. Vi dyrker motionsroning i inrigger robåde. Som roer har du mulighed for også at ro kajak, outrigger eller coastal både, - og vi har hold, der dyrker kaproning.

I sæsonen, som strækker sig fra ca. 1. april til 30. oktober, ror vi på hverdage om morgenen mellem kl. 6-11 og om eftermiddagen mellem kl. 17-21. Derudover er der åbent for roning på alle andre tidspunkter af døgnet.

Om vinteren holder vi formen vedlige i vores fitnessrum, der er veludstyret med ergometre og andet motionsudstyr.

Vi lægger stor vægt på det sociale samvær i klubben. Et par vigtige samlingspunkter er vores ugentlige fællesspisninger året rundt og de mange weekendture i rosæsonen.

Den bedste måde at komme i kontakt med os i klubben er ved personligt fremmøde eller via vores e-mailadresse: info@hellerup-roklub.dk

Roning

Morgenroning